Fårö

Tiden går snabbt när man har semester. Efter frukost begav vi oss norrut mot Fårö. Vi tänkte ta en sväng inom Krusmyntagården men till min besvikelse hade de stängt för säsongen. Elakt! Nu får vi helt enkelt besöka någon av återförsäljarna i Visby istället.

Idag lyckades vi i alla fall hitta ett riktigt mysigt lunchställe i Fårösund. Dagens var raggmunk med stekt fläsk. Något jag inte trodde att jag tyckte om men tju fick jag. Det kanske bara bevisar att jag aldrig ätit en korrekt tillagad raggmunk tidigare. Gott var det i alla fall. :)

Fårö var också väldigt vackert. Det är så rogivande natur där. Vi åkte runt och tog in den vackra miljön nästan hela dagen. Solen sken hela dagen men det till trots var det rätt kallt. Jag som Skåning borde vara van vid vind som tar sig igenom alla lager kläder men icke. Jag frös som en gnu!

Innan vi visste ordet av det så var vi tillbaka i Visby igen. Nu ikväll besökte vi Munkkällaren. Även den restaurangen var supermysig.

Nu ska vi kolla på film!

Seee ya´!


Var tvungen att lägga upp denna vackra bild.. denna lilla påse står och väntar på oss när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0