H2O mopp.. någon?

Jag kan ju bara konstatera att det är mycket trevligare att vara ledig denna gången än förra. Jag har ju så många härliga människor omkring mig som också är lediga. Igår var Maria här med Alice och Noel... och idag ska jag hem till Mita, Alisha & Naumi. Att ha goda vänner att umgås med gör att väntan känns lite mer uthärdlig!

Om det är en "downside" till det här med att vara ledig så är det att man fastnar i "daytime-tv".. och reklamerna. Jag vet att vi egentligen inte behöver några av de saker som de försöker sälja på Tvins men någonting med de där reklamerna gör ju att man fastnar. Så.. nu.. ett par veckor senare så tror jag att vi inte kan leva utan en h2o mopp. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0